19 Ogos 2010

"Mengapa Saya Sayang Ibu?"

Hari Selasa lepas, aku tiba2 terfikir nak suruh eimran ngan yasmin tulis mengapa dia org sayang aku. Aku suruh dia org tulis 5 sbb jer. Tx nak lah byk2, kang aku gak yg tx sanggup nak baca...hihihi. Tapi cam biasalah, eimran mmg suka bertangguh, ada jer alasan dia bagi tx nak menulis. Yasmin pantas jer ambik pensil dan kertas nak tulis.


Terharu sungguh aku baca apa yg dia tulis. Tapi sampai no. 3 nak gelak pun ada, tx sangka pulak dia makan hati sbb ayah dia suka panggil dia 'anak gopal'!! Yasmin...yasmin...

Aku masih menunggu eimran punyer lak. Gambar ni yasmin yg snap sendiri, siap pesan suh masuk kat blog. Nak masuk blog tulisan tu kena cantik...bercampur huruf besar ngan kecik.



3 ulasan:

  1. memang boleh tergelak tgk tulisan budak ni

    BalasPadam
  2. salam sis...TQ singgah umah linn yer....

    hahhahahah ukan nak tergelak lagidah tapi gelak habis... linn pun ingat nak tnaya anak2lah apa yg dia tak suka.... sbb linn duk marah2 jer dua hero tu..

    sis anak selang bunga yerk.. besttnyerr...leh tanya ni ada rahasia... hahhahhaha

    ss kita tukar2 link yer.... TQ

    BalasPadam
  3. hahaha..
    anak gopal..
    adoi2..memacam eh

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails