25 Ogos 2010

Lawak pagi

Sejak puasa ni, aku mmg tx tidur lepas sahur. tapi kalau hari cuti tx yah cakaplah...mengantuk tu mmglah mengantuk, tp kalau sambung tidor nnt pas tu bangun balik aku akan rasa semacam ...sbb tu aku tx tidor lepas sahur.


Pagi tadi on d way nak gi kerja, hilang jap mengantuk aku pasal tgh aku syok2 nak khayal tiba2 bunyi cam mercun meletup...aku pun terus melatah, 'opocot..' lam masa yg sama en suami pun mengelak beria...lepas tu kita org sama2 ketawa...aku tx boleh tahan dah sampai berair mata ketawa gelihati....even masa tgh menaip n3 ni pun aku masih ketawa sorang2....


Bila dah habis ketawa aku tanya, 'naper awak ngelak?' 'saya ingatkan van tu nak meletup..'
laaa van tu ke yg berbunyi, sy ingatkan ada budak kat dlm van tu baling mercun...cisss hilang ngantuk aku terus...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails