24 Ogos 2010

Tiada Pembaziran

Untuk menu berbuka semalam, aku cuma panaskan lebihan laksa hari Ahad lepas. Masa kat office lagi dah teringat2 kat laksa tu. Aku tetap makan bertambah 2 kali...hihihi


Nasi pun ada gak, panaskan balik acar ikan masin ngan ayam bakar tu. Dah makan laksa aku tx lalu nak makan nasi lagi. Sebenarnyer dah 2 hari aku tx makan nasi selalunyer aku boleh bertahan tx makan nasi pun 2 hari jer, lepas tu mmg teringat2 jer kat nasi ni...cam sahur pagi ni, terus makan nasi, padahal sejak puasa ni, ni kira kali ke 3 aku makan nasi pepagi...selalunyer aku makan kurma jer...cam ner nak makan nasi, aku bangun jer, qaseh pun sama bangun, cam ada magnet jer kat aku ni yg akan membangunkan dia sekali...


Tak adalah gambar utk n3 ni pasal menu sumer lauk lebihan semalamnyer...tapi yg penting tiada pembaziran...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails