03 Ogos 2010

Terperangkap

sebenarnyer aku nak masukkan video masa yasmin masuk hafazan hari tu. dah dua kali try punyalah slow tahap apa aku pun tx tahulah...so baik aku cerita pasal tajuk n3 kat atas tu.

Jumaat lepas masa nak turun lunch dlm pukul 12, aku turun lift sorang2...kalau 'turun' tu means aku dari tingkat yg atas...tx adalah atas mana pun tp boleh tahanlah tinggi jugak dr tingkat 44. dah janji ngan member kena turun tajam kul 12...tx boleh lambat...aku pun ala-ala punctual lah gitu turun lah ngan pantasnyer, kebetulan tx ada lak org nak turun sekali, so aku sorang2 kat dlm lift tu. tiba2 lift cam berenjut jer kat tkt 37, tp bila buka kat tkt 38.... aku yg nak cepat ni pun tx ada lah turun kat 38 tu, ingatkan lepas tu oklah...sekali tu terus senyap sepi, nombor2 pun tx ada lampu dah, alamakkkk...aku dah panik, tp dlm kepala hotak dok suh ingat jgn panik...jgn panik...terus tekan interkom..helo..helo... sy terperangkap kat dlm lift...ya kak, jgn panik ya...bla..bla...terus senyap...aku interkom lagi, ya kak..technian on d way...dlm 5 minit lagi sampai...aku pun terkejutttt... 5 minit!!!!ko dr mana ambik masa 5 minit!!!akak jgn takut, aku borak ngan saya...sy sorang2 dlm ni...lampu pun terpadam, terus gelap gelita....lagi lahhh aku rasa nak nangis pun ada. tapi minda aku terus mengingatkan jgn panik! make it short, aku terperangkap kat dlm lift tu gelap gelita sorang sorang dlm masa 10 minit...bila lampu on jer, pintu lift pun terbuka, aku terussss keluar tanpa sempat mengucapkan terima kasih kat org yg interkom ngan aku tu. Terima kasih ya bro...tp lenkali jgn lah ambik technian jejauh bangat...ingat kan ada yg dlm bangunan jer...ker ko saja tipu akak!!!!

Aku citerkan kejadian itu pada en suamiku, tapi aku cakap kat dia, debaran tengok anuar zain lagi kuat dari debaran terperangkap kat dlm lift!!! boleh gituuuuu!!???wakaka...

1 ulasan:

  1. hah pengalaman tu yati..Sally tak pernah lagi kena...mintak2 jgnlah sebab Sally ni jenis yg tak boleh duduk dalam ruang yg tak ada udara dan gelap..mau pitam nnt..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails