09 Mac 2012

My Kenit

Kalau aku telefon dia kat rumah, dia mesti tanya, sapa ni? walaupun dalam satu hari tu berkali-kali aku telefon, tetap juga tanya sapa ni.  kadang tu yasmin dah bagi tahu ibu pun dia TETAP tanya sapa ni...aku kan suka menyakat dia...saja aje aku jawab, kak limah...hahaha..terus dia terdiam...ibu ni...ehh tahu pulak ibu...
Terbaru aku suka panggil dia 'baby nit nit' or 'qaseh nit nit' - shortform dari kenit...mesti dia marah...janganlah panggil nit nit...panggil baby aje...kejap suruh panggil baby..kejap lagi kang suruh panggil kakak...ntah mana satu budak kenit ni tau...

Suka sangat mengikut apa yang abang danial dia buat...abang danial pulak kalau angin sudah mari memang tak suka adik dia duk follow apa dia buat...maka akan kedengaranlah segala bunyi-bunyian yang ................ *tak tau nak cakap cam mana*...

Dia juga secara tak bertauliah menjadi talipon karat aku...ada aje aduan rakyat tiap kali aku balik kerja...'abang kuar main'...'abang tak bayang ibu'...'abang tak buat kerja'... macam-macam lagi lah yang dia ngomelkan tiap kali aku balik kerja...tapi tunggu kejap lagi tanya kat abang or kakak dia apa pulak dia buat duduk rumah...'qaseh gigit adam...' qaseh koyak buku...tapi pantas aje dia menafikan semua tu...mana ada...sambil sengih sengih... bukan tahu takut pun budak kenit ni...
anak ayahlah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails