28 Mac 2012

Percubaan Pertama

Bila masuk kan entry pasal red velvet cupcake, teringat pulak akan kejadian cupcake aku yang dah lamaaaaaaa sangat aku buat.  Buat sangatlah kan...beli yang segera aje. Yang ni aku pakai cap nona.  Lepas kegagalan yang ni, aku beli perisa coklat kat kedai jual barang-barang bakery.  Hahh...yang tu kira berjaya lah sikit...tapi gambar tak ada untuk di jadikan bukti...

Macam aku selalu citer, anak-anak aku memang cukup teruja kalau aku nak membancuh tepung...tak kiralah nak buat apa...even cekodok pun dia orang duk mengadap kat dapur. sibuk nak tolong tuangkan air garam lah...sampai berebut-rebut tau...

Aku tuangkan bancuhan dalam bekas tu, dia orang lah yang nak letak segala benda kaler-kaler tu...sanggup pulak tu dia orang menunggu sampai habis nak meletak kan segala benda tu...

Mungkin ini percubaan pertama, so memang ada yang tak kena kat mana-mana kan... bancuhan tu memang aku tuang 3/4 aje.  kadang tu lagi kurang ada...tapi tak tahu kenapa dia terkeluar juga dari kertas cup tu...dah ala-ala tenok pulak aku tengok...lepas tu aku gelak sorang-sorang kat dapur...capai hp terus ambil gambar...korang pulak jangan gelak ya...
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'


cam tenok kan...

ps : ni semua adalah entry draft...sebab tak boleh nak masukkan gambar pulak dah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails