13 Mac 2012

PappaRich @ Prima Saujana

Haishhh...ngam ngam lah pulak PappaRich ni kat sebelah Al-ikhsan...tak kan tak singgahkan... harussss...Sebenarnya dah dijangkakan harga adalah sedikit mahal.  Tapi sebab masa tu dah nak dekat lunch hour aku masuk ajelah.  Lagipun Eimran memang dah lama ajak singgah kat sini...masa kita orang makan kat sini dulu(masa baru buka) dia tak ada...
Ni air pilihan aku...apa ke nama ntah...teh tarik nostalgia ke apa...tak ingat dah.  Harga terlampau RM 10.90 segelas.  Rasa...hhrrrmmmm....
 kasi zoom sikit air mahal aku ni...
Ini pulak air pilihan anak-anak aku.  Milo Dino's harga RM 5.50 segelas.  Kalau kat kedai biasa orang panggil milo tabur kan...anak-anak aku sukalah milo yang melimpah ruah ni... aku perasan harga air kat sini memang RM 5.00 dan ke atas.  Ke aku yang tak perasan ada air yang lagi murah...ada memang ada, air mineral...hehehe...
 zoom sikit...
 Bubur nasi for Eimran.
Chicken wings for yasmin,danial and qaseh...
Aku tak makan ke?  makan juga...cuit-cuit sikit dia orang punya...chicken wing tu macam aku goreng ayam taruk kunyit dengan garam aje.  Tapi sebab yasmin suka ayam kan, harus dia order ayam juga.  Layan kan ajelah...

Masa aku makan kat sini tak adalah ramai sangat orang.  Lengang pun ya juga.  Datang lagi?  Mungkin..tapi order menu lainlah pulak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails