28 Mac 2012

Sambal Ikan Bilis Kentang

Lama dah tak makan sambal ikan bilis dengan kentang ni.  Buat untuk makan malam hari Ahad lepas...lepas...lepas...lama kan.

Menambahkan lama lagi dah tulis sekali tak perasan dia pergi draft...hambek kau...
Lepas tu aku pulak tergatal tangan pergi update kat blogger...sekali padan muka aku...semua ikon kat atas tu nampak suku aje.  Camner aku nak update blog kalau cam ni???
Masa mula-mula nak update blog semalam, tergagau-gagau aku mencari ikon-ikon tu, sekali nampak ciput aje.  Nak cari 'new post' pun tak jumpa.  Jenuh lah aku meng'klik' sana sini...double padan muka sendiri...aku lagi suka dashboard yg sebelum ni.  Nampak sangat basic dan user friendly.  sonang untuk makcik-makcik cam aku nih...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails