30 Oktober 2013

Games Di Hp Pintar

Ni antara game fav aku kat hp.  Bukan main aje kerjanya..sesekali time menunggu buah yang tak gugur...hehehe...Tak lah, time bosan dalam bas, layanlah game ni sekejap sementara nak tunggu mengantuk..hikhikhik..Game kat atas tu namanya 'Bubble bird rescue' kalau tak silap aku.
Game ni kawan aku yang sibuk suruh download.  Ala-ala candy crush juga.  Habis nyawa kena minta kat kawan.  Aku bukan suka sangat nak minta-minta nyawa ni...Kang ada aje buat statement kat FB: Tolong jangan minta nyawa dengan saya...ohhh pleaseeeee...satu malaya main candy crush, you tertinggal keretapi ke apa!!
Terbaru adalah anak alien ni...Pou namanya.  Hari tu nampak anak aku main...aku duk kutuk, apa bendalah yang korang duk main tu...Lepas tu nampak my bff pun main...hey game apa yang awak main ni...terus dia beri tunjuk ajar.  Ha'ah best lah...aku suka sebab ada memory game, bolehlah test memory aku yang dah berumur ni.  Lagi satu cloud touch tu pun best. 

Tapi bila aku main, dapat kumpul markah beribu-ribu, nanti ada aje yang tukang habiskan...pagi time nak pergi kerja tengok tinggal dua tiga ratus aje markah aku...tak lain tak bukan kerja abang eimran dengan danial lah tu.  Ada aje nak di belinya kat pou shop!  Abang eimran siap pesan suruh aku kumpul lagi markah sampai dua ribu lebih sebab dia nak beli bola MU...gggrrrr...

Tu ajelah cerita kegilaan terbaru aku...main game kat hp jer.  Terima kasih datang baca.  Game tu semua load dari playstore for free!

Gambar-gambar semua tu dari Google.  Terima kasih!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails