03 Oktober 2013

Jalan Loke Yew

Lama betul aku tak mengupdate blog ni...masalah nak load gambar...tu yang aku asyik bertangguh aje nak mengupdate.  Ni pun jenuh korek gambar lama.  Kat fb dah masuk dah gambar ni, kat blog aje aku belum buat sesi luahan perasaan...luahan perasaan lah sangatkannn...

Aku memang setiap hari akan melalui Jln Loke Yew ni...ada aje jalan lain, tapi sini juga yang en suami nak ikut.  Dah aku jadi 'mem besar' duk ajelah diam2 kan.  Dah berbelas tahun aku lalu jalan ni, rasanya time raya aje jalan ni lengang selengang lengangnya...kalau rasa nak golek-golek atas jalan tu pun boleh!


Kalau time balik pun sama.  Jammmmmmmmmmmmmmmm juga...ahkak is tensi okey! Aku dah rasa macam nak termuntah dengan masalah jam kat Jalan Loke Yew ni khasnya dan kat Kolumpo ni amnya...

Lagi-lagi kalau ada apa-apa acara kat Dataran Merdeka tu...Ya Allah...sangat menguji kesabaran aku.  Tengok gambar jam ni pun aku dah rasa tensi.  So baik aku stop kat sini...saiko sangat...hahaha...

Tu ajelah bebelan aku petang-petang ni...Jangan korang pulak muntah baca entry ni ya.  Terima kasih datang baca.

1 ulasan:

  1. Yati kerja kat mana? cam dekat2 ngan office saya je bunyinya.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails