13 Januari 2011

Ceritera Anak-Anak


Ini aktiviti anak2 bertuah aku masa cuti sekolah hari tu.  Sebelum kita orang pergi kerja, wajib bawa dia orang ni satu round dulu.  Kalau tak nanti, adalah mendung pagi hari.  Kalau qaseh tu, dapat satu round, happylah dia, sampai depan rumah, aku ambik pun tak menangis dah.  Tapi yang dua orang kat belakang tu, tetap kena bawa pergi kedai pulak. 

Kalau setakat beli makanan tak apalah jugak, ni habis di poww nyer ayah dia suruh beli mainan bagai.  Ayah dia orang ni kalau dengan anak, laju aje.  Cuba aku yang minta, kim salamlah...Dah dua kali aku perasan, danial kalau minta mainan kat kedai belakang rumah memang aku tak layan, tapi bila pergi dengan ayah dia,  balik senyum sampai telinga tunjuk mainan tu kat aku....gerammmm aje aku...kedai kat belakang rumah aku ni, jual mainan harga sama kat giant nun...manalah aku tak hangin...

1 ulasan:

  1. Masa anak2 masik kecil dulu saya seronok sebelum g kerja bawak depa round2 satu taman. Sebenarnya memahirkan memandu, kalau bawak diorang kena hati-hati. Akhirnya mahir memandu.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails