09 Januari 2011

Eimran

Asyik cerita yasmin ajer, kesian pulak kat anak bujang aku yang sorang ni.  Kenalah adilkan...Tapi sebenarnya eimran bukan suka sangat kalau aku cerita pasal dia.  Nak suruh ambik gambar pun susah.  Nak kata pemalu, tak jugak...pendiam jauh sekali.


Oh ya...baru aku teringat...Eimran ni memang susah nak bercakap dengan orang yang dia tak kenal, senang cerita, kalau baru jumpa tu, lambat sikitlah 'engine' dia nak panas.  

Ada sekali tu aku suruh dia pergi kedai beli barang.  Kedai tu kat belakang rumah aje.  Tak lama lepas tu dia dah balik, cakap barang yang aku nak tu, tak ada.  Aku pun cam pelik jugak, tak kan ramai sangat orang beli barang yang aku nak tu...kebetulan lepas tu ada barang lain pulak yg nak kena beli, so aku pulak yang ke kedai sendiri.  Tengah aku duk cari2 barang tu, aku ternampak barang yg aku suruh eimran beli memula tadi...ada pulakkk...

Aku pun tanyalah kat tauke kedai tu, kenapa tadi anak saya datang tak ada barang ni? 
Dia tak cakap pun dia cari barang apa, saya tanya dia diam saja...kan aku dah kata, dia memang susah nak cakap ngan orang luar...orang tanya pun dia tak nak jawab...ntah apa2kan...

1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails