16 Januari 2011

She is 7

 Bosar dah anak aku hah...asal masuk tahun baru jer, sibuk tanya bila birthday dia...maklumlah lahir bulan Januari...Kalau bulan August cam abang dia tu, aku buat2 lupa jer..muehehehe...keji betul..


Kek ni aku beli hari Jumaat lepas masa balik dari kerja.  Beli jer senang, aku pun bukan ada skil nak buat2 kek ni...


Sebenarnya besday yasmin hari ni-16 January, tapi aku saja beli awal, supaya nanti senang tak payah nak keluar2 lagi membeli.  Kalau pergi hari ni, sah2 anak2 bertuah ni nak ikut dan mulalah demand macam2...kek ni pun boleh tahan rasanya, tu pun dah tinggal sikit lagi dlm 
fridge.
 Celebrate kami anak beranak aje.  Tak ada hadiah pun, tapi pagi tu aku dah bagi 'special' kat dia-beberapa dass tali pinggang sebab tak nak pergi sekolah...
Kalau besday anak ni, mula lah teringat kenangan masa nak melahirkan dia, kan..kan..kan...
Yasmin ni, tak lah susah mana masa nak melahirkan, cuma dia tak mau tengok dunia fana ni cecepat.  Aku lambat almost 12 hari dari tarikh yang doktor bagi...dahlah lambat, kena induce 2 kali baru dia nak keluar...suka duk dlm perut budak ni...


Yasmin lahir awal pagi Jumaat, waktu ayah ngan abang dia syokkkk aje tidur...masa tu eimran je yang ada pun.  Yasmin lahir dengan berat 4 kg, sampai skrg ni, dia maintainnnn aje besar...Masa baby mmg tak banyak ragam compared ngan abang dia.  Eimran setiap malam melalak..yasmin tidurrrr aje...senang betul aku masa jaga dia.  Cuma bila dah besar ni, terbalik pulak ngan abang dia, muehehhe...


Tulah serba sikit kenangan melahirkan yasmin, ada lagi...tahun depanlah sambung...

1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails