22 Januari 2011

My 1st Party

 Alhamdulillah sangat sebab berjaya jugak aku buat party tupperware ni.  Walaupun disaat2 akhir, macam2 benda berlaku, tapi aku teruskan jugak...Bertahun2 dulu pernah gak buat, tapi masa tu tx berapa nak serius sgt.  InsyaAllah, tahun 2011 ni aku akan lebih serius lagi ngan buss ni.  Buekkkk...hehehe..kira cam azam utk tahun barulah ni. 


Kejadian ni masa cuti Thaipusam yg lepas.  Dah cuti kan, gunakanlah masa tu dgn sebaiknya.  Actually last minute punya plan, tapi berjalan lancar dan sambutan sgt memberangsangkan walaupun yg dtg cuma family member aje...Terima kasih juga utk tuan rumah merangkap sil aku.  TQVM....




Yang bertudung tu my manager, muda lagi tu, yg sorang lagi tu my value customer become my value dealer aka my sil.

Lepas ni aku sambung lagi macam mana nak buat pizza tanpa guna bm yg ribu riban tuh...sodap yo raso eh...tunggguuuuuu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails