27 Januari 2011

Limau Mandarin


Tahukan buah apa ni?  Limau ni muncul time Tahun Baru Cina jer.  Kira sama cam Prosperity kat McD tulah...menci tau...cuba hari2 ada, senang hidup aku.  Tahun ni aku belum berkesempatan nak ngap Prosperity lagi.  CNY nak dekat dah ni...aku tak suka tau benda yang ada due date ni...eh melalut lak.  sebenarnya nak citer pasal buah tu...

Tahun ni, murah lak rezeki kita org kat opis ni, boleh tahan jugaklah dpt limau mandarin ni.  Tapi standardlah, ada masam manis nya...yang busuk pun tx kurang juga...Minggu lepas masa lalu kat Cheras, berderet orang jual buah ni, mcm pesta pulak aku tengok dah...

Aku suka makan limau ni, teringat lak masa pantang bersalinkan yasmin tx boleh nak makan buah ni...frust sgt.  Lepas tu pantang kat kampung lak, 'lanun2'(u know who u r) yg balik semua syokkkkkkk aje makan limau ni depan aku...nasib baik masa tu tahap kesabaran aku tinggi, nafsu nak makan tx adalah membuak2 mcm skrg...muehehhe...sebenarnye takut nnt mak aku marah...lepas tu kan, dia org ni, sedap sgt minum vanilla coke, masa ni vanilla coke baru keluar ...perghhhh...sabar ajer aku masa tu...

Ehhh...ke laut lagi...dah lah.  Ada sesapa dah makan limau ni?  sedapkan.  sedaplah kalau dpt yg manis, kalau masam?  sendiri mau ingatlah...muehehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails