11 Mei 2011

Restoran Nasi Arab Lagi

Berpuluh kali aku ajak pergi makan kat Saba' tapi berpuluh macam alasan jugak yang di beri.  Ni pun kira percubaan terakhir aku ajak pergi makan kat Restoran Nasi Arab ni.  Kalau tak nak jugak, memang aku tak akan ajak dah sampai bila2...merajuk + bengang...
Ini kira kali ke 2 aku makan kat restoran ni.  1st time dulu rasanya tahun lepas dalam bulan November.  Bagi tekak aku, sedap sangat nasi kat sini, tu yang aku nak datang lagi.  Kali ni memang aku aje yang makan nasi, eimran dengan yasmin makan roti naan...punnnnn sedapp. en suami makan chicken black pepper.  dia kata sedap jugak.  danial dengan qaseh aku order mushroom soup dengan fries.  tapi aku suap jugak qaseh nasi sikit2.
Sekarang ni kalau nampak kamera mulalah nak posing.  Bagus2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails