18 Mei 2011

Zoo Negara

Ni cerita memang dah basi tahap boleh muntah uuk...kalau boleh dimakan memang kena cirit de birit, lepas tu confirmed dapat mc 2 hari.  Anak2 bertuah aku ni kekononnya pergi cuti2 M'sia kat Zoo Negara masa cuti sekolah bulan March hari tu.

Aku tak terlibat dengan percutian dia orang masa ni.  Aku berjimba dengan qaseh kat satu destinasi yang di rahsiakan...kalau yasmin baca ni, pening kepala aku nak jawab....alaaaa tak kemana pun...dalam kolumpo gak.  Cuma masa dia orang pergi zoo ni, aku memang tak berdaya nak ikut.  Tak larat aku nak menjelajah zoo tu lagi...cukup2 lah tu ya...
Ni sebab aku baru dapat gambar, tu yang baru keluar cerita percutian ke zoo negara... Sukalah budak2 tu terutama Danial.  Ni 1st time dia ke zoo tengok banyak haiwan lepas tu dapat pulak tengok pertunjukan singa laut nun.  Dulu masa aku pergi nak tengok show ni, punyalah susah...ramai giler orang.  Nak dapat tempat duduk kim salam lah.  Rasanya masa tu dengar suara arahan dari instructor haiwan tu aje...
Masa dia orang pergi ni, walaupun cuti sekolah, dapatlah tengok show tu dengan tenang...
Rasanya dia orang pun tak lama kat sini, sebab lepas lunch baru aku join dia orang pergi pavilion pulak. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails