06 Mei 2011

Softball

Lepas checked out aje kita orang terus zassssss gi tengok pak ngah dia orang ni main softball.  Dekat ajelah dengan hotel adalah dalam 10 minit naik kereta.
Tak lama lepas tu, hujan renyai2 lah pulak.  Tapi mainan tetap di teruskan.  Bestkan main dalam hujan...anak2 bertuah aku lagi suka dpt main hujan.

 Aku tengok dari tepi padang aje
Berbaloi2 kita orang tengok softball ni.  Team BIL aku johan...TAPI ada satu cerita kelakar...yasmin memonteng hari Jumaat masa nak ke Melaka tu, ya lah janjikan pukul 4, tak tau lak lambat bertolak...so aku awal2 cakap nanti hari Jumaat tx payah pergi sekolah sbb nak pergi Melaka.  Dia lagi lah suka, siap menghitung hari...Hari Selasa lepas, guru kelas dia tanya kenapa tak datang sekolah hari Jumaat?  Dengan confident nya dia jawab, saya pergi tengok pak ngah saya main softball kat Melaka...hahahaha kantoi mak ko...cikgu siap minta surat.  Terpaksalah aku tulis, ke Melaka atas urusan keluarga...boleh???
Maaf cikgu...selamat hari guru...tetiba...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails