31 Mei 2011

Restoran Saba@Cyberjaya

Sebelum terlupa n3 ni, baik cepat2 aku publishkan.  Antara menu2 yang ada.  Aku makan sandwich aje,  Eimran dengan yasmin makan chicken chop.  Danial makan mushroom soup sama dengan qaseh.  Ayah dia orang aje makan nasi.
 ni aku punya-shawarma chicken sandwich
 humus
 tak ingatlah nama nasi ni, tapi ada lamb kat dalamnya
 yang ni ada chicken
Danial makan mushroom soup.  Masa ni pun dah nampak dia cam kurang aktif aje.  Next day tu terus demam + muntah2.  Nak kata angin, tak mungkinlah kot sebab dia habis semangkuk soup tu.  Tengahari tu pulak, aku sendiri yang suap dia makan, banyak jugak...
Budak kecik yang makin notty

Masa kita orang sampai tu sebelum pukul 8pm.  Tak berapa ramai sangat orang.  Tapi tak lama lepas tu, penuhhhhhhh...ramai betul orang datang makan kat Saba ni.  Pernah sekali dulu aku ajak en suami singgah, dah sampai kat sini tapi bila tengok ramai sangat orang terus tak jadi nak singgah.  
Nak cari restoran ni pun masih sesat barat, yalah dah malam kan, pemandangan tak berapa nak nampak.  Masa nak balik pun sesat cari jalan pulang...pusing2 kat situ jugak...
Kalau ikut aku, sandwich yang aku makan tu sedap.  Nasi + lamb tu lagilah sedap.  Lamb dia lembuttttttt banget...humus kat atas tu pun sedap cicah ngan roti...keseluruhannya memang sedaplah makanan kat Saba ni macam yang di gembar gembur kan oleh orang ramai.   So tunggu apa lagi...pergilah terjah Restoran Saba...rasanya ada cawangan kat Setiawangsa kalau tx silap...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails