06 Mei 2011

Sama Tapi Tak Serupa


Nak kata kembar, jauh bebenor...dua2 minat main bola dan asyik mengerang suruh beli jersey bola lah, kasut bola lah...tapi dua2 orang ni bukanlah wakil sekolah untuk team  bola sekolah memasing.  Team rumah sukan lagi lah jauh...muahahaha...gelak keji...

Yang ni pun sama.  Aku sendiri tak perasan dia orang ada baju sama jugak.  Kebetulan aje ni TERpakai waktu yang sama, tu yang aku suruh ambik gambar tu.  Tapi tengoklah, tak ada satu pun yang paling sesuai nak masuk blog.  Hentammmm ajelah...

1 ulasan:

  1. Oooooo..ni kembar tak seiras ni..heheheeee...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails