26 November 2011

7 Hari Mencintaiku & 434

Mana boleh 7 hari jer mencintaiku...bukan ke hari tu kata forever...gediks kan...Tu tajuk buku cerita terbaru yang aku baca.  Dah habis pun.  Tebal kan main lagi buku cerita ni, 1000 lebih muka surat, tapi aku berjaya habis kan tak sampai 7 hari...hehehe...


Penulis buku ni Siti Rosmizah.  Ni novel dia yang ketiga aku baca.  Tengah baca lagi satu novel dia tajuk Lafazkan kalimah cintamu..cam tulah lebih kurang. Bagi aku novel ni biasa aje...tak macam novel dia yang sebelum ni.  Bila part yang sedih tu...tak segan2 airmata aku mengalir laju...novel yang ni pun ada jugak part sedih, ehhh suka2 hati aje nak komen kan...cuba ko tulis novel..padan muka, kan dah kena kutuk...ini adalah pendapat aku saja.  Pendapat kita kan berbeza.  Citarasa kita tak sama.  okey tunggu aku habiskan lagi satu buku tu ya.
Sambil2 baca buku tu minumlah kopi 434 ni.  Lagi terang biji mata.  Aku rasa aku dah ketagih lah ngan kopi ni.  Terima kasih pada kak Linda yang supply kopi ni...Anak2 aku pun sama, pantanglah nampak aku tengah mengacau air, laju aje minta secawan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails