22 November 2011

Danial



Hari Selasa lepas aku di paksa oleh Yasmin ke sekolah dia untuk ambil duit RM 100 yang kerajaan bagi tu.  Mulanya aku ingat nak pergi hari Rabu aje sebab eimran pun tak dapat surat lagi dari guru kelas dia, mungkin hari selasa baru dpt...tapi dari malam tu lg dia dah merengek2 suruh jugak aku pergi hari selasa tu sampai tak boleh tidur dia...geram aje aku kat dia tu...yang buat dia panik tu sebab dlm surat tu cikgu tulis kena collect hari selasa or rabu kalau hari lain tak di layan.  tu yg dia takut sgt kalau aku tx pergi jugak tu...
Kali ni aku bawa danial sebab dia bangun awal lak pagi tu...hehehe...Dari jauh danial dah nampak gambar planet2 ni terus dia ajak aku gi dekat nak tengok.  Danial suka kalau benda2 berkaitan ngan cakerawala ni...dia kan nak jadi angkasawan...lepas bergambar kat sini elok aje dia ajak balik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails