19 November 2011

My Bam Bam Girl

Hahaha..suka hati aje aku nak panggil dia 'bam bam'...short form utk 'tembam'... mengamuklah yasmin kalau dia baca ni.  Sedap betul kalau peluk dia, macam peluk bantal aje.  Yasmin ni susah nak cakap sikit perangai dia.  Dia tak cakap dengan semua orang.  Bukanlah memilih, tapi ntahlah.  Kadang ngan sepupu sepapat pun tak cakap, asyiklah duk menempel ngan aku.  Kalau balik kampung, oklah sebab sepupu dia lebih kurang aje umur, tapi bila masuk yang besar sikit, mulalah dia menepiiiii aje.  


Sekarang ni dia tetiba aje nak menguruskan badan.  Memanglah ayah dia duk kata dia gomok..tapi aku selalu marah sebab biarlah budak tu nak makan ke apa, nanti dah besar taulah dia nak maintain cam mak dia...Skrg ni yasmin dah tak nak makan malam...hari tu aku tengok dua tiga malam dia tak makan lepas tu masa nak tidur dia ngadu sakit kepala.  tu dah masuk anginlah tu...


Yasmin ni sikit sebanyak aku tengok cam aku aje masa kecik2 dulu.  Cam pendiam dia tu...hehehe adalah tu nak kata aku perasannnn...chiiitttt... Lagi satu dia kalau makan apa-apa mesti ingat kat aku.  Masa kecik2 dulu aku kalau makan apa2 pun mesti ingat kat arwah mak aku.  Tapi yang pasti aku tak suka banyak tanya...yasmin ni banyak tanya tau!  Kadang2 hangin jugak aku nak menjawab soalan2 cepu mas dia tu... aku suka membaca, dia pun suka membaca jugak...kadang tu tak payah suruh.  Rasanya kalau budak pompuan memang cam tu kot.


Bam bam tu memang samalah.  tak dapatlah den nak menafikan.  walau pun bam bam tapi comelssss...rambut kita orang pun sama...lurus aje no bengkang bengkok.  


Alamakkkk yasmin dah datang bacalah...tata titi tutu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails