18 November 2011

Sambal Ayam jer

Ni lunch ke dinner aku pun dah tak ingat.  Biasanya kalau hari Sabtu or Ahad memang akulah yang take over bab masak memasak ni.  Kalau ayah dia orang ada and mood rajin sudah mari, dialah yang masak.  Tapi semenjak dua menjak ni ayah dia orang tersangatlah busy tahap maksima.  Tak ada masanya nak masak memasak ni...ehhh adalah hari tu buat chicken chop lepas raya haji.  Nantilah aku cari gambar kat dlm folder.  
Kalau hari biasa ada juga aku masak lepas balik kerja, tu pun tengok pada kerajinan dan kecepatan aku sampai rumah.  Tapi yang penting tengok jugaklah pada keinginan anak tekak nak makan apa.  Cam tempe goreng cili api hari tu, memang teringin sangatlah tu...harus di usahakan.  Anak2 aku berselera aje kalau omak eh yang masak.  Tu sebab kalau penat cam mana pun aku akan cuba jugak masak utk anak2 terchenta.  

1 ulasan:

  1. Selamat tengahari Yati,
    inilah kita...busy, suami pun busy... masak ajelah mana yang sempat ye...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails