10 November 2011

Lunch Time

Tapi jangan ingat lunch hari ni, semalam atau sehari dua yang lepas ya.  Ni lunch adalah dua tiga minggu yang lepas.  Pertama kali masak lemak putih...kihkihkih...tapi tak lah aku sangka yang anak2 terchenta begitu menggemarinya.  Habis licin lincau!  Sedap sangat lah tu ke mak dia orang tak pernah masak...hehehe...sesekali masak lemak putih ni pun sodap gak.  Kenakan dengan sambal ikan bilis.  Memang sodap sangatlah tu...
Sambal ikan bilis ni pun selesai dengan jayanya.  Kakaks aku kan memasing gelak besar bila tau aku baru belajar masak lemak putih ni...ni baru betul percubaan berani mati tau...
Gambar2 ni ambil guna hp aje.  Kamera sekarang ni berebut ngan ayah dia orang.  Dalam pada aku nak campak ke laut tu, suka lak dia menggunakan kamera aku tu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails