07 Disember 2011

Back To School Part 1

Siap sedialah ngan entry back to school aku ni.  Ni baru part 1.  Haruslah berpart2 sebab tahun depan 3 orang yang bersekolah.  Ni barang2 eimran aje.  Seluar 2 helai ngan baju sehelai + kasut sepasang.  Boleh pulak sebelum cuti sekolah hari tu, seluar dia koyak rabak...hangin betul aku.  kali ni aku suruh dia pilih betul2.  Ingat lagi awal tahun hari tu dia kata seluar dia ketat sebab aku belikan kecil.  Dia tak tau yang dia tu makan dah terlebih....lagi nak salahkan mak ko...


Yasmin rasanya tak ada yang baru kot.  Sebab baju2 semua masih elok lagi.  Tulah yasmin kata, syok kan kalau masuk darjah 1, dapat semua baru...hehehe...alahai anak aku ni...tengoklah nanti ibu belikan pensil baru nak tak?  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails