14 Disember 2011

Back To School Part 3

Awal December hari tu aku ke sekolah eimran dengan yasmin sebab nak beli buku2 tulis dia orang pulak.  Selalunya aku beli bila dah buka sekolah...kalau dah buka sekolah tu, faham2 ajelah mesti ada buku yang tak ada dah habis stok.  So tahun ni mak plan awal beli on 1st day kedai buku buka.  Sama juga...ada gak buku yang tak ada.  Tak sampai pulak stok katanya...
Untuk tahun depan ada penambahan.  Untuk pendidikan jasmani ada baju khas.  Aku tak tahulah sekolah lain, tapi sekolah anak aku baru nak kuat kuasa tahun 2012.  Tapi bila aku tanya kat kawan2 kat opis, sekolah anak dia orang memang pun ada baju lain utk PJK.  Kiranya sekolah anak aku ni lambat sikitlah...tak per..biar lambat...
Ni yasmin punya.  tapi masa pergi beli tu dia tak ikut sebab dia demam.  Aku rasa elok juga dia tak ikut...kalau tak harus dia minta macam2 kat kedia buku tu.  Dia tu kan pantang ke kedai buku...ada aje benda nak dibelinya.
Pergi dengan eimran. Tengoklah dia kalau nak ambil gambar...tak adanye yang nak posing seikhlas hati...hehehe...tu mesti ibu nak masuk blog tu...

1 ulasan:

  1. wah senang lah dah siap beli...
    sklh anak sy lepas krismas nanti...
    sy pun plan nak pegi awal2...
    mmg skrg ni sibuk prepare anak2 sklh jer..
    hihi

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails