09 Disember 2011

Pizza Hut

kita orang menjamu selera kat Pizza Hut ni hari Jumaat lepas masa hujan turun ngan lebatnya kat area kajang.  Masa kita orang keluar tu pun memang tengah hujan lebat dan jalan kat Saujana Impian masa tu pun jammed sebab kereta tak boleh lalu sebab air dah naik kat atas jalan.  Aku pun sajalah buat2 mengelabah tanya kat anak2 cam ner kita nak balik ni, dah banjir tu?  Ko ingat anak2 aku takut atau buat2 gelabah cam omak eh...tak der makna... dia orang buat tak tau aje...yang penting dapat makan pizza...hahaha...
anak2 aku ni bukan suka sangat nak makan pizza...aku tau sangat taktik dia orang ni...dia orang lebih suka nak makan sup ngan ayam aje kat pizza hut ni.
 danial memang sukaaaa sangat ngan sup kat pizza hut ni.
aku suruh yasmin selak rambut dia tu.  rimas betul aku nengok rambut dia.  ada cekak tak nak pakai, di sepah2kan bila nak pakai dah tak jumpa kat mana nak cari...kalau ikut aku nak aje aku potong rambut depan dia tu, tapi ayah dia dah banyak kali sound jangan di potong rambut anak pompuan dia.  mak rimas tau...mak rimas...
ayam nilah pojaan hati anak2 aku.  apa ke nama ntah, aku tak ingat. time nak order tunjuk aje kat gambar dlm menu tu.  
Pizza ni aku yang teringin sebenarnya.  Mana tahan tengok iklan kat TV...hehehe...kalah budak2...7 cheese ke apa nama ntah.  Tapi tengah promosi sekarang ni.  Makan time panas2 sangatlah sedap...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails