12 Disember 2011

Teringin Sangat

sangat sangat...Dari Ahad lepas teringin nak makan donut tapi nak yang Big Apple punya.  Lain cap tak nak.  Kalahkan orang yang mengidam kan...tapi saya tidaklah mengidam sebab pregnant.  Mengidam saya ni ngidam mengada namanya.  Hari Ahad adalah ajak en suami ke Alamanda, tapi bila dia tanya nak buat apa, terus jawab saja nak jalan2...tujuan sebenar aku ngajak ke sana sebab nak beli benda alah ni lah.  Memang kita orang menuju ke Putrajaya hari Ahad tu tapi setakat ke Wetland aje, tu pun tak turun, lepas tu terus patah balik ke pangkal jalan.  Sedih sangat..sob..sob...


Lepas tu jenuhlah aku mencari alasan suruh balik cepat sebab nak ajak ke Low Yat pulak.  Pun tidak berjaya.  Kiranya misi aku gagal...sampailah hari Jumaat lepas, selepas puas mencipta pelbagai alasan, akhirnya hajat aku tercapai..syukur Alhamdulillah...itu pun konon nak buat seprise...suruh danial sorokkan dulu...ntah macam mana eimran ternampak kotak donut ni terus menjerit...aku pun apalagi..senyum sampai ke telingalah...


sib baik ada 3 aliens.  cukup utk aku, danial dengan yasmin.  seisi rumah suka ngan donut Big Apple ni.  Sekejapan aku tengok dah tinggal 3 ketul aje.  Bangun pagi tu tengok memang dah selamat semuanya..

Budak ni tengah malam pun boleh bangun buka peti ais cari donut...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails