24 Mei 2012

Biskut Sedap

Sedap rupanya biskut ni...Sepeket tu ada 6 keping kat dalamnya.  Untuk aku yang size XL ni memang boleh habislah sekali makan.  Harga kat kedai borong yang aku beli tu RM 1.40/-
Hari tu nampak ada perisa strawberry juga.  Dah try dah...dap..dap juga.  Kalau semua sedap asyik makan ajelah jawabnya.  Sudahnya diet aku kelaut...Program diet ofis aku hari tu di sambung sehingga bulan puasa.  Untuk 3 bulan yang lepas, aku punya berat sekejap turun sekejap naik.  Turun ciput aje...naik mencanak-canak...Sudahnya turun 100 gram aje.  Aku rasa macam beli tauge aje!!!  Nak kena tukar strategi ni...
Sabtu or Ahad kan selalu pergi jogging or walking kat taman...sekarang ni dah lama tak pergi.  Sebabnya baru jalan 2 pusingan, anak-anak dah terjerit kehausan...ajak pergi kedai nak beli air...geram kan...sangatlah tak memberi semangat langsung.  Lepas tu konon tak naklah bawa 2 orang yang kecil tu...nak ajak yasmin aje tapi kena jalan jauh sikit lah.  Tak nak dah pusing kat taman tu...dah dua minggu plan tak menjadi sebab dua orang budak kecil tu pun boleh terbangun awal juga....hissshhh kena cari strategi lain lagi ni.
Ehhh sebenarnya nak citer pasal biskut aje...dah melalut pasal jogging pulak...okaylah bye bye.  Usaha untuk menurunkan berat badan tetap akan di teruskan...moga usaha aku ni tidak separuh jalan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails