16 Mei 2012

Secretary Week

Lupa lah pulak nak masuk kan entry pasal secretary week bulan lepas...Last year aku tak join sebab dia orang buat hi-tea...kalau dah hi-tea tu maknanya sebelah petang lah kan...Aku ni bukannya boleh keluar sesuka hati pada hari cuti...almaklumlah ada anak kecil ni...anak-anak aku ni pulak macam tahu tahu aje kalau hari sabtu tu adalah hari ibu tak berkerja, so kalau keluar tu...manalah ibu aku nak pergi ni...confirmed lah dia orang nak follow..Jadinya tahun ini organizer dengan baik hatinya memberi pelepasan separuh hari untuk meraikan hari setiausaha ni...

Tahun ni kami diraikan di Prince Hotel.  Dan artis jemputan kali ni adalah Ferhad...bagi aku not bad juga Ferhad ni.  Kiranya terhiburlah juga kita orang hari tu...

Biasalah kan...as blogger mesti nak ambil gambar makanan... ya tak? kat atas tu kira 1st round.  Ada nasi goreng, meehon goreng singapura...tu dua aje main dish dia.  yang lain aku tak ingat dah.  Aku ambil lauk aje...nasi goreng tak ambil langsung.  aku makan mee hon aje...
2nd round
3rd round...hrrmmm terliurlah pulak....
last but not least...
Ferhad
Ada juga lucky draw...mengikut rekod..aku memang tak pernahnya nak dapat lucky draw semua ni...belum ada rezeki...Allah nak bagi yang TERbaik lah tu...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails