08 November 2010

Buruh Paksa

Cuti hujung minggu yg baru ni, kita org tx gi mana2 pun...duk diam kat umah jer..muahahaha...adalah jugak gi sepital melawat bil aku yg admitted tp tx kanlah nak ambik gambar dia tgh terbaring..melampau lah pulak...kang tx pasal2 kena hempuk lak ngan en suami aku tu...

Hari Sabtunyer , en suami bekerja, aku lak tx berapa nak sihat, lagi lah kena duduk rumah...gambar2 ni adalah kejadian hari Ahad. 

Aku paksa anak2 bertuah aku ni bersihkan belakang rumah aku yg sekangkang danial tu jer...muahahaha...tx larat dah aku nengokkan daun2 yg berguguran tu...kat belakang rumah aku ni, ada pokok ceremai, masa mula2 pindah dulu en suami tanam, dah berkali2 berbuah...masa mula2 dulu jer excited nak buat jeruk ceremai, skrg ni, gugur gitu jer...ada jugaklah org yg dtg ambik, tx kisah...ambiklah dr gugur gitu, hambiklah...TAPIIII...tolonglah jgn pijak pagar akak tu yer...naik roboh pagar aku tu dah...bukan pagar jer, pokok serai aku pun jahanam di pijak oleh sapa ntah...


 gigih buruh paksa aku ni buat kerja...

 hakak pun buat kerja tau....beribu2 kalori akak terbakarrrr....
ohhh...mana danial...dia mana boleh tx ada dlm kerja2 amal ni....
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
 ooooohhh jadi mandur ghopernyer dia....
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
kerja tx seberapa...minum jer lebih...belakang dapur pun nak bawa bekal air...melampau betul dia org ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails