16 November 2010

Danial aka Power Rangers




Cam ginilah aksi danial bila dpt apa yg dihajatinyer.  Tx sempat apa dia nak buka kotak power rangers ni...bila tau nak ambik gambar lagilah dia buat aksi stunt dia tu...suka betul dia dpt aksesori yg boleh pakai kat tangan ni, sebelum ni dia ada yg ala2 hp tu jer...

Kalau ada citer power rangers kat tv, mmg tx boleh dah nk tukar channel lain, dia jer yg conquered tv tu...sib baik lah aku ni jarang2 nak tgk tv, aku lagi suka tgk katil..muahahaha...
siap pakai masa tidur lagi tu..aku pun tx perasan yg dia pakai benda alah tu masa nak tidur, sbb dia tidur lambat.  Bila bangun pagi nak gi kerja baru aku perasan....buat masa ni, nilah mainan kesayangan dia, jgn cuba2 nak pakai or usik, harus dia loud speaker, tx larat aku nak dgr...

Kalau dah pakai benda alah tu, mulalah dia sibuk,'bertukar, bertukar..."  aku cakap kat dia, kalau dah bertukar jd power rangers nnt, lepas tu tx boleh bertukar jd danial balik, cam ner?  dia kata,'biarlah...' dia ingat best sgtlah tu jd power rangers!  skrg ni pun kalau tanya nak pergi sekolah kak min tx? tau dia jawap apa? tx nak, nak gi sekolah power rangers...sabar jerlah aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails