24 November 2010

Rindu Kamu...




Baru 3 hari eimran tx ada kat umah dah rasa rindu bangget ngan anak bujang aku ni...mana tx nyer, dia yg paling kuat menyakat adik2nyer...suka berebut tempat tidur malam2 ngan yasmin...tu pasal lah malam2 suara aku boleh dgr sampai ke kedai - en suami yg cakap...sabar jer lah..

Tetiba lak malam td ayahnyer pulak tanya, tx ada call eimran ke?  aku tanya, baru 2 hari dah rindu ke?  Pagi tadi yasmin lak tanya, pasal abang dia ni, aku tanya gak, rindu ke?  memasing tx nak mengaku dah rindu ngan abang...ibu rinduuuuu ngan abang...rindu sbb dah lama tx tarik telinga abang tu..hehehe...rindu nak tgk abang buat speed tables, rindu nak suruh abang buat worksheet yg byk ibu dah print ni..hahhhh..ok tx kalau ibu rindu cam tu??
Mesti hangin eimran baca ni...

Walaupun tgh cuti2 M'sia tu, jgn lupa solat ya...kerja2 yg ibu dah bekalkan tu, jgn tx buat pulak, kalau tidak malam ni jugak ibu gi ambik...

1 ulasan:

  1. Adli menulis: ohhhh eimran, kau kat umah makngah ya..... seronoklah kau..... aku tak leh gi mana2 sebulan ni until krismas....... mama aku hantar aku gi tiusyenlah......

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails