16 November 2010

Kecederaaan


Hari Sabtu lepas, aku ngan yasmin gi jogging/walking kat taman permainan berdekatan ngan rumah.  Yasmin jerlah yg sudi menemankan aku nak beriadah...Masa jalan2 kat track jogging tu, ok jer tx ada masalah...adalah dlm 30 minit aku menghabiskan masa ngan yasmin kat situ.  Masa nak balik tu, tiles kat kaki lima jalan tu lah...ada yg tercabut, aku lak tgh duk bersembang ngan yasmin, manalah nak perasankan jln yg tx rata tu...tetiba jer aku rasa cam nak duduk kat kaki lima tu...sib baik tx terduduk...kalau tx harus jadi bahan budak2 yg tgh main bola keranjang kat situ...aku maintain jer berdiri...Tuhan sajer yg tahu betapa sakitnyer kaki akuuuuu....

Aku gagah kan jugak jln sampai ke rumah, sbb tx bawak hp lah pulak...kalau tx harus aku dah suruh en suami dtg jemput...huaaaahhhhh...padahal aku dah plan nak exercise pagi petang dlm dua hari tu...sudahnyer tulah sekali aku pergi...harap2 cepatlah baik kaki aku ni,  boleh exercise balik...semangat tuh....

Bila kaki dah nak baik, tangan aku pulak jd mangsa kerakusan anak bertuah aku, sapa lagi kalau bukan danial...cam tx cukup makan jer, sampai tangan aku pun digigitnyer...sebenarnyer dia hangin ngan ayah dia, aku lak dijadikan mangsa...sib baik masa tu qaseh tidur kalau tx harus qaseh yg jadi mangsa, mmg selalu pun qasehlah mangsa terdekat dia...bisa tau gigitan dia ni...kena gaklah selepuk ngan aku...sakit bangettt...
Bisanyer sampai aku menaip ni pun masih terasa lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails