08 November 2010

Taman Permainan

Di sbbkan qaseh tx terbabit dlm kerahan tenaga pagi tu, petangnyer aku kerah dia jalan kaki ke taman permainan yg berdekatan...muahahaha...saja bawa dia exercise...suker dia...Dahlah siang tu dia tidur lamaaaaa...sampai pukul 5 tx bangun2, bygkan dr pukul 2 kot dia tidur...harus malam nnt dia berjinbara sorang2...Aku tgk dia tidur lama bangat, baik aku bangun kan...sib baik dia tx melalak...kejap jer pun gi taman tu, ramai lak orang beriadah...danial tidur tx sedar2-penat kot jadi mandur...aku gi ngan yasmin n qaseh jer.

Eimran pun tx nak ikut, dia main basikal kat area rumah jer...




 beria yasmin nak bawak qaseh naik gelongsor ni...tp aku tgk qaseh cam tx ada perasaan jer...atau takut...
 panjat jgn tx panjat...jgn ko panjat pagar rumah sudahhhh....

 yasmin main jongkang jongkit ni ngan qaseh...tp qaseh asyik kat atas jer..muehehehehe...

part ni yg aku lemah...dia buat dah tx nak balik....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails