01 November 2010

No. 1

Jumaat lepas yasmin beria2 citer kat aku yg dia dpt no.1 dlm acara sukan kat sekolah.  Sukan sekolah dia kan tx habis hari tu pasal hujan...tu yg sambung Jumaat lepas.  Masa aku telefon pun, beria dia nak citer, nak tunjukkan hadiah lagi...aku pujuk lah suh tunggu sampai aku balik, nnt ambik gambar sekali...sanggup tu tx mandi petang sbb nak ambik gambar ngan baju sukan dia yg bertuah tu..hehehe...acara apa, aku pun konpius bila dia citer...mulanyer aku ingat lari dlm guni, rupanyer lompat apa ntah...tx perlah janji dah menang!
Yang buat geram tu, dia boleh lak tanya, ibu nak amin dpt no. 1 dlm periksa ke atau dlm sukan ?  mestilah dlm periksa...ahhh salah...amin dpt no. 1 dlm sukannn!!!  suka2 hati dia jer....boleh pulak dia buat soalan cam teka-teki...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails