03 November 2010

Klinik Kita

Aku mmg selalu bawak anak2 aku gi klinik kita...tp bukan kita orang punyer yer...hihihi..anak2 aku lagilah suka gi klinik ni...tgklah danial ni, walaupun tx sihat-dia batuk ngan selsema, tx duduk diam langsung.  qaseh ngan yasmin pun batuk & selsema + demam on and off.  tp yasmin mmg betul2 tx larat lah tu, dia duk diam jer kalau tidak dia pun sama joint the club...


 Dari gaya danial ni, mcm tx sakit jer...sib baik masa ni org tx ramai, budak2 lain pun tx ada, jd dia jerlah yg conquer mainan tu...
 qaseh nak cuba naik...
alaaa ciannyer dia...

1st yg jumpa doktor adalah danial, terus duduk kat doktor tu.  skrg dah tx takut jumpa doktor.  tapi tx tahannyer, bila doktor habis check dia, selamba jer dia minta gula...kat klinik ni mmg bagi gula lolipop kat budak2 tu yg dia org ni suka gi klinik ni...doktor pun gelak jer ngan dia ni...

Manalah yasmin tx demam, dr hari sukan dia hari tu dah kena hujan renyai2, lepas tu dua minggu berturut duk pergi mandi kolam berjam2 kat sa pandan...mmglah selsema ngan demam...tp qaseh tx mandi kolam pun...

Harap2 hari ni demam yasmin beransur baiklah hendaknyer.  Susah hati gak aku kalau anak2 aku ni demam.  Qaseh lak batuk n demam dia on and off.  Qaseh skrg ni dah pandai tx nak makan ubat...kalau nampak aku pegang ubat, laju jer dia lari terkedek2...gelak aku di buatnyer...dia ingat dia lari laju lah tu...kojap jer dah kena tangkap...hehehe...

Danial lagi haru...boleh dia kemam ubat tu, lepas tu lari gi bilik air keluarkan balik!  sabar jerlah...2nd time aku pegang dia tx kasi lari, paksa dia telan depan aku gak...dia siap nganga mulut lagi nak buktikan yg dia dah telan ubat...kesian mmg lah kesian kat dia org tp nak baik kenalah makan ubat ya...

4 ulasan:

  1. alolololo qasih tak padan tecik nak join sekaki gak ha.... semoga cepat sembuhh

    BalasPadam
  2. ya cik linn..blh tahan gak budak tecik tu...
    tima kacih atas doa itu...aminnnn...

    BalasPadam
  3. semoga anak akak cepat sihat ye..kalau dah main walau sakit...xingat dah semua sakit..budak2 mmg camtu..hihi

    BalasPadam
  4. budak-budak kalau nampak ada tpt main memang mereka suka walaupun demam...sejak taman klcc baru di renovate tak pernah gi lagi

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails