24 November 2010

Hantu Inai

Terjerit2 yasmin panggil aku suh ambik gambar dia tgh berinai ni...kacau jer org tgh bergurau senda ngan qaseh, panggil2 lak.  Mulanyer aku ingatkan suh tgk TV ke hapa rupanyer suh ambik gambar dia tgh posing ni...budak sorang ni mmg hantu inai.  Hari tu lepas cabut gigi, aku singgah kat kamdar nak beli baju sekolah dia, nampaklah pulak inai india tu, mulalah sengeh2 suh beli.  Ayah dia mmg rajin melayan dia berinai ni...
Hari tu nampak ada pokok inai depan rumah sorang jiran, kakak tu siap cakap lagi, kalau nak ambiklah, tx payah tanya2 lagi...waaahhhh sukalah yasmin...lepas dua tiga hari dia ajak aku gi ambik inai kat rumah kakak tu, hishhhh...tx kose aku...sib baik ada yg dah siap cam ni, picit jer...
Haaahhhh nak berinai sgt, sampai baring2 dah ni...dasyat tu, kaki tangan ayah dia inaikan.  Corak sesuka hati ayah dia jer...sebelum masuk sekolah boleh lah berinai sakan, dah sekolah nanti jgn haraplah ya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails