28 November 2010

Dinner Tonite



Rasanyer nilah baru aku nak hapdate dlm kadar segera...hehehe...sajer aku suh eimran buat latihan sekolah, ada chancelah aku nak update ngan aman n tenteram...Ya..nilah menu dinner aku ngan anak2 tadi.  Ni kes terliur tgk K.Nor kat T'ganu nun buat masa raya korban, pas tu tengok kat blog Along Roz, tx tahan dah...aku nak buat tp daging korban tx sampai2, jenuh nunggu, baru semalam berjaya mendapatkannyer.

Aku perap dari kul 12 tgh hari tadi, dlm kul 6 ptg baru bakar...sedapppp...berebut2 makan ngan bebudak ni.  Cicah ngan sos cili jer, ada lagi sikit tinggal utk ayah dia org lak.  Kalau tx di ingatkan tu mau habis dah.  Qaseh pun suka, dia skrg ni makan jer apa yg kita org makan...

1 ulasan:

  1. sekali-sekali masa steak memang best kan..
    telatah anak-anak memang menghiburkan..

    tq sudi komen kat N3 panas..

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails