13 November 2010

Oooo La Laaaa...


Ada dua sebab utk aku ber oooo la laaaaa...yg pertama sbb eimran tx ada kat umah skrg ni, dia tgh berjinbara kat sa pandan...,soooooo...lappy ini aku yg punyaaaaaaaaaa....hahaha...
teruk kan, berebut ngan anak, mak lah yg kena beralah....

Oklah, ni menu dua tiga hari lepas.  Balik kerja singgah kat kedai tgk ada lak lala ni, dah lama gak tx makan lala...belilah...balik rumah terus masaklah...bila dah makan, sedaplah...berapa byk 'lah' daaaa....tx ada resepi gak, aku campurkan bwg putih+bwg merah+halia+lengkuas+serai=tumbuk halus.  Lepas tu masuk kan sikit sos tiram= sedap di anak tekak aku, dia dan kami...muahahaha...


Semenjak dua menjak ni, danial cukup suka makan kalau aku masak.  Kalau aku tgh masak kat dapur tu, dia siap ambik kerusi nak tgk apa dlm kuali, pas tu mintak nak rasa...hishhhh tx sabar betul dia....dulu eimran mcm tu, tp skrg ni, danial lak...kejadian turun temurun...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails