28 Disember 2010

Aktiviti Hari Ahad

Ni rasanyer aktiviti hari Ahad yg dah berapa minggu terlepas rasanya.  Memang slow tahap kura2 dah aku ni nak masukkan gambar.  Dah lama tak menziarah keluarga sebelah en suami kat Ampang.  Ni pun kalau aku tak ajak, kirim salam sadaqallah en suami nak bawa kita orang.  Bila call sil, kebetulan dia ada kat bawah, molek sangatlah hajat kami.  Tak payah susah2 menapak mendaki utk bakar kalori.  Dengar pulak kat bawah, laju jer aku suruh order ABC.  Lama wehhh tak minum ABC ni. 
Nilah sil aku yg dulu rajin benor update blog, sampaikan aku sendiri teruja nak berblog.  Sekarang ni pasang surut pulak dia, aku harap dengan kedatangan musim tengkujuh ni, pasanglah balik blog dia..
 Gerai ABC
 Tauke ABC-another sil
Iklan-bolehlah sapa2 nak hantar anak pergi kelas mengaji & fardhu ain, percuma lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails