15 Disember 2010

Kejadian Hari Ahad

Ni n3 yang dah lamaaaaaaa sgt.  Lama pun tx lah lama mana, rasanyer dlm bulan 10 or 11 gitu.  Plan asal nak pergi kenduri kahwin sorang kawan kat area Cheras.  Kawan en suami sebenarnyer...jemput dtg lepas pukul 2, so kita org pun dtg lah dlm 2.30 cam tu, sekali bila kita org sampai, pengantin dah nak gerak gi Putrajaya ambik gambar!  Sabar jer lah. 

Pesen en suami aku ni lak, kalau tx ada org yg dia kenal, terus tx nak makan...aku masa ni dah hangin dah, yalah aku dah laparrrrr....sib baik tx gigil tahap parkinson ...dah lah hujan renyai2 masa ni, lagi lah menambahkan kelaparan aku...

Tapi sib baik dia tx balik terus, dia ajak 'borak' dulu kat 'borak kedai kopi' ni...sukaaaa...


 ni aku punya - sedap
 eimran suka benar ngan air biru ni, lupalah nama air ni
 yasmin mengikut jer
 eimran n yasmin punyer

 muka bengang sebab makanan dia lambat sampai...org yg memula order, sekali yg last dapat, maunyer tx hangin...
order lain, yg sampai lain, 2 kali hangin, sekali rasa tx sedap...sian kat en suami, 3 kali hangin...makan 3 or 4 sudu jer...

1 ulasan:

  1. amboi fish n chip sedapnya yati. mana tak hangin, akak pun selalu kena cam tu.kedai makan tak de lah ramai, bila order berjam-jam, baru sampai.

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails