04 Disember 2010

Roti Canai Menari

Lama betul aku tx makan roti canai ni.  Selalunyer beli yg instant jer, tp hari tu aku beli kat kedai belakang rumah.  Brother yg duk tebar roti canai ni, ada satu style tau, dia kalau menebar cam menari2.  So hari tu, en suami tanya beli kat mana roti canai ni?  Aku  pun cakaplah kat abg yg suka menari tulah...dia bukan menarilah, dia henjut...hahaha..tp kalau tgk kat gerai dia, ada gambar dia tgh duk tebar roti sambil terbang2 roti tu...byk jugak pertandingan yg dia masuk, tp tx pastilah menang ke tidak...


Kat area umah aku ni ada 3 kedai yg jual roti canai.  Kedai abg nilah yg aku paling suka.  Tu pasal lah hari tu, aku makan sampai 2 keping...kuah dal ngan sambal dia tu, buat aku teringat2, sedap betul...kat tekak aku lah...eh..eh...en suami pun makan 2 keping gak, eimran dari dulu lagi mmg 2 keping sorang boleh habis...


Tengokkkkk...licinnnnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails