02 Disember 2010

Asyik Danial jer...

Anak bertuah aku ni bersemangat nak pergi sekolah.  Tahun depan dia 4 thn tp tulah, aku jer yg cam was2 nak hantar dia ke sekolah...bukan apa, rasa danial ni cam baby jer lagi...manja2 gitu...hari tu aku dah discuss ngan en suami nak hantar dia gi sekolah pasti sama cam yasmin, tp yg buat aku cam beratttt jer nk hantar pasal 4 thn kena sesi petang.  Kalau nak di ikutkan, ok jer sesi petang tu, sbb tx adalah susah sgt nak kejutkan bangun pagi! Ntahlah, aku cam kurengggg sikit kalau tadika belah petang ni...aku rasa kalau pepagi tu cam bebudak ni freshhhhh jer gitu...

Danial ni walaupun dah nak masuk 4 tahun tp still pakai diaper lagi.  Siang hari tu jarang lah melainkan kalau gi jalan.  Kalau malam tu mmg wajib pakai.  Siang hari mmg tx pakai tp bila dia nak melepaskan 'hajat' , laju jer dia suruh pakaikan diaper...diaper tu semata utk dia 'tuuuutttttt' ajer...kalau gi sekolah nnt, kena bekalkan diaper lah pulak...

Bag sekolah yg di gayakannyer tu eimran punyer masa darjah 1 dulu.  beg ben 10, skrg ni tx ada maknanyer eimran nak pakai lagi beg ben 10 tu, so turunkan lah kat danial lak, suka betul dia ngan beg tu...
Tapi yg tx tahan, botol susu tx tinggal...muehehehe...

1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails