03 Disember 2010

Mee Goreng Sedap

Aku jer yg perasan sedap...eh tx lah, anak2 aku pun kata sedap...maunyer tx sedap, terabur udang aku letak.  Menu ni 3-4 hari lepas, utk makan malam.  Aku tx pernah ada resepi khas utk masak mee, semuanyer main caca merba jer, apa yg ada kat dlm peti ais.  Selalunyer nak menghabiskan stok yg dah lama, cam karot ngan fish ball tu dah nak dekat seminggu aku beli, sebelum ke 'cik tong' baiklah aku masukkan ke 'cik li' aka cik kuali...

Kalau apa yg aku masak tu habis, maknanyer sedaplah tu...hehehe...kalau tx sedap, sure tx habiskan.  Tapi en suami aku tu selalu bg reason sbb dah lapar sgt...melampau tau!  Bila suh masak sendiri tx nak pulak...anyway dia mmg selalu ringan tulang tolong masak kat dapur. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails