24 Disember 2010

Bengkel Remaja Cemerlang

Sehari dua ni, aku mmg tx ada mood langsung nk update blog.  Bukan tx ada cerita yg nak dikongsikan, tp mood aku dah ke laut dalam, hanyut di bawa arus.  Ni pun aku lawan juga lah perasaan aku yg ntah apa2 ni.  Skrg ni dah tx boleh tulis ikut sangat bahasa pasar tu, sbb anak2 bertuah aku kan baca blog ibu dia ni, so kenalah tulis menggunakan bahasa yg boleh dia org faham.  Ejaan pun kena betul, kena kurangkan buat ayat sms ni.  Ini semua hasil mendengar ceramah Pn Yasmin Siddik masa Bengkel Remaja Cemerlang tempohari.
Aku hantar eimran sebab dia pun tx ada buat apa2 masa cuti sekolah ni.  Kalau ikutkan eimran, jangan harap dia nak pergi, tapi sebab aku dah registerkan nama dia, dalam keterpaksaan dia kenalah pergi juga.  Aku suruh dia pakai kasut, dia siap bawa spare selipar dia lagi, bila nampak ramai budak yg pakai selipar, terus dia tukar kasut dia, sabar jer lah aku...
Sampai waktu lunch, aku tanya dia, best tak?  Tak sudah2 mulut dia dok kata, bosan...bosan...bosan...sabar jer aku ngan dia.  Masa balik tu aku tanya lagi, baru dia kata, best tapi kalau ada lagi dia tx mau datang dah...hahaha...

Sampai rumah, terus cari PSP dia.  Main tak ingat...macamlah lama sangat tak main game dia tu, padahal baru beberapa jam ajer....eimran..eimran...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails