30 Disember 2010

Menu sihat

Ini adalah dinner 2 malam lepas.  Semua isi rumah makan sayur cam gini aje.  Rebus2an je.  Ini semua adalah hasil 'berkebun dan bercucuk tanam' kat Cameron ighlands ..hehehe...tapi adalah jugak tambahan daging burger ngan udang . 
Gambar2 ni di ambil oleh Eimran.  Sekarang ni kalau aku terlupa nak ambil gambar ada jer tukang ingatkan, sapa lagi kalau bukan anak2 bertuah aku tu...Masa nak makan tu, aku minta lah nak tengok gambar yang dia dah snap, cam kurang memuaskan, so aku nak snaplah lagi sekali, tengok pinggan aku, eimran ngan yasmin cam dah berkurangan jer isi padunya, hanya pinggan Danial yang ok sikit, so aku pun teruslah halakan kamera kat pinggan dia...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Punyalah kedekutttt....orang nak ambik gambar pun tak bagi.  macamlah aku nak ambik makanan tu...kalau aku ambik dia punya portion tu tak taulah macam mana reaksi dia!
Last sekali dia bukan habis pun makan, dia cuma makan udang tu jer, yang lain yasmin ngan aku yang tolong habiskan.  Aku makan sayur2an tu, yasmin aim daging burger.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails