21 Disember 2010

Cekodok Breadcrumbs??

 Tak taulah kenapa semenjak 2 menjak ni, aku suka betul makan cekodok2 ni, cekodok ya, bukan 'kodok'...minggu lepas jer, breakfast sabtu ahad aku duk buat cekodok, minggu sebelum tu pun hari ahad pekena cekodok gak...aku diserang hantu cekodok kot..muehehe.  Tapi cekodok yg ni ada spesel sikitlah, aku salutkan ngan breadcrumbs.  Idea ni hasil blogwalking kat blog DJ.  Tapi dia buat cekodok pisang, aku nyer cekodok biasa jer...
Breadcrumbs tu dah lama beli, dah nak expired pun.  sib baik boleh guna utk cekodok aku ni.  sedap jugak bila letak breadcrumbs ni.  rangup jer, makan panas2 lagilah sedap...sekejap dah licin...cekodok kali ni aku letak hirisan kobis, udang segar yg dipotong2 kecil ngan bawang jer.  pastu salutkan ngan breadcrumbs tu...jadilah cekodok bersalut breadcrumbs...

4 ulasan:

  1. hahaha...minggu ni minggu breadcrumbs! ayohh kte sama2 habis breadcrumb sblm ia menapause...hihik

    BalasPadam
  2. yalah dayang, kena habis kan sebelum masuk cik tong...

    BalasPadam
  3. Salam ziarah..

    Nanti nak try la cekodok yang k yati buat tu.. Hehehehe...

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails