02 Disember 2010

Borders on Sale






Ni suasana kat entrance bawah tempat aku kerja...byk lagi buku, tp ni jer yg sempat aku snap guna hp cap ayam aku ni.  tu pasal gambar tx cun...Buku kanak2 pun byk, tp aku tx snap lah sbb nanti kalau yasmin baca blog aku ni, harus dia suh aku beli...muahahaha.  Aku snap ajerlah buku2 masakan.  Tebal2 buku resepi tuh, cam buku teks zaman sekolah dulu.

Promosi ni sampai bila, tx pasti pulak.  Aku pun kebetulan jer lalu, teruslah singgah.  Dah hujung2 tahun ni, mcm2 sales lak ada kat sini.  Semalam hari menderma darah, hari ni tetiba aku nengok ada promosi buku lak.  Esok lusa tx taulah apa.  Metrojaya tx nak lak buat promosi kat sini!  Last year pernah dua kali Metrojaya buat promosi kat tempat kerja aku ni.  Tapi masa tu byk perfumes, yalah dah hujung thn nak krismas kan...

1 ulasan:

Related Posts with Thumbnails